Cel mai fain moment din Work and Travel USA

22 ian. 2020 admin 295 views

Pentru ca foarte multi dintre voi ne intrebati despre viata pe timpul verii, cu programul Work and Travel, cum este la job, ce costuri de zi cu zi sunt, daca sunt extra cheltuieli, ce second job va puteti lua si cum este zona unde merge fiecare, am apelat la studentii nostri binevoitori si mereu amabili, sa va povesteasca din experienta lor. Astfel, prin aceste serii de articole din rubrica Testimoniale, dar si prin cele din Informatii Utile, ne dorim sa va oferim toate sfaturile si ponturile pentru o vara Work and Travel USA ca la carte.

In materialul de mai jos, ne povestesc studentii care au fost in vara 2019 cu Work and Travel, despre cel mai fain moment al lor din toata aceasta experienta. Pe cat am crede ca este vorba de multa munca si de a strange pay check-uri cu multe cifre, principalul scop al programului Work and Travel este sa traiesti experiente de neuitat, sa simti pe propria-ti piele schimbul cultural si sa te dezvolti pe toate planurile.

Varzaru Mihaela
Cele mai faine momente din program au fost cand ne strangeam toti colegii de munca si prietenii pe care i-am cunoscut pe insula la un gratar sau la o bere. Era exact ca intr-o tabara, doar ca a doua zi mergeam la job. :)).

Voicu Diana
Am atat de multe momente minunate incat cu greu ma pot hotari. Cred ca lectiile de climbing m-au impresionat cel mai tare, desi am avut un moment cu adevarat special cand am pregatit pentru prietenii pe care mi i-am facut in State o seara romaneasca, astfel ne-am transpus cu totii, pentru cateva ore, in cultura romaneasca.

Paveliu Laura
Cel mai fain moment a fost reprezentat de calatoritul prin America. Iubesc atat de mult America, incat am calatorit singura, din cauza ca nu am reusit sa ma sincronizez cu planurile prietenilor mei. Poate anul acesta calatorim impreuna, daca nu, o sa plec iar singura :)).

Apostol Catalin
Cel mai fain moment pentru mine a fost de departe excursia la Cascada Niagara. Nu pot descrie in cuvinte ceea ce am simtit in acele ore petrecute acolo.

Popovici Denisa
Mi-ar fi greu sa aleg doar un moment. Intreaga vara a fost de neuitat dar cel mai mult m-a marcat momentul cand am facut hiking, in Hawaii, Waimea Canyon. Stateam deasupra tuturor, cu un peisaj rupt dintr-o scena de film, si cu propriile puteri am ajuns acolo.

Ignat Ioana
Am dat o petrecere la un moment dat, la mine acasa. Petrecerea a devenit atat de galagioasa si amuzanta, incat au inceput sa vina oameni straini la noi la petrecere si sa ne distram cu totii, exact cum vezi in Project X.

Nae Gabriel
Nu pot alege doar un moment frumos din lunile petrecute in State, ci toata experienta a fost minunata.

Costache Andrei
Momentul fain de vara trecuta a fost cand am terminat ultimele ore de munca si mi-am facut bagajele spre a vizita coasta de Est.

Calugarasu Dumitru Cristian
Pentru mine nu au contat asa de mult excursiile prin State, cat relatiile de prietenie legate la locul de munca. Astea au fost cele mai cool chestii.

Irina Alexandru
Am cunoscut alte tipologii de oameni cu care nu eram obisnuit, din alte nationalitati si ne-am imprietenit, incat ieseam seara de seara distrandu-ne pe cinste si uitand ca a doua zi avem munca iar.

Moisa Anamaria
Toata vara a fost superbaaaa. Am intalnit niste oameni misto, eram ditamai grupul care petrecea si lucra impreuna cu spor.  Am avut numeroase momente faine: primul climb, petreceri pe plaja, drumetii, yoga, alergari in natura.

Munteanu Irinel Radu
Cel mai fain moment a fost cand am fost la unul dintre cele mai mari parcuri de distractie, Holiday World, din Indiana.

Sas Madalina
Cel mai emotionant, dar si cel mai fain moment a fost atunci cand am realizat ca pe langa toate castigurile materiale sau experientele avute, m-am ales si cu prieteni.

Bogdan Valentina
Nu pot sa aleg unul, pentru ca imi este greu, dar cele mai frumoase momente au fost toate  acele nopti pierdute pe la party-uri si after party-uri. Bineinteles si partea cu calatoritul.

Ai intrebari legate de programul Work and Travel USA? Nu ezita sa ne dai un mail la cristian.tene@integraledu.ro pentru a te ajuta.

Daca nu suntem conectati pe social media inca, ne poti urmari pe Facebook sau pe Instagram, daca vrei sa fii la curent cu toate noutatile programului Work and Travel si cu cele mai bune meme-uri.

Pentru noile joburi de la cei mai mari sponsori din programul Work and Travel, ai un link AICI. Daca ti-a placut vreun job intra la rubrica Targuri de joburi, citeste mai multe detalii si contacteaza-ne pentru a stabili o intalnire. Grabeste-te daca vrei sa prinzi cele mai bine platite joburi din Programul Work and Travel.
Daca nu te-ai inscris inca in Programul Work and Travel USA nu este timpul pierdut si te putem ajuta si indruma catre cele mai bune job-uri care intrunesc doleantele tale. Iar cat despre costurile unei veri in State cu Work and Travel verifica AICI noile oferte la taxa de program.
Daca nu esti din Bucuresti si vrei sa aplici pentru programul Work and Travel USA sa stii ca avem birou peste tot in tara. Consultatii nostri Work and Travel te asteapta in Constanta, Craiova, Iasi, Timisoara si Galati pentru a te cu alegerea jobului, costurile programului, dar si Creditul BRD.

Daca te-au convins studentii nostri sa aplici pentru programul Work and Travel, iti lasam Formularul de inscriere online.